Job hos os

Ledige job på Lindved Skole.

Er du interesseret i at arbejde på Lindved Skole så læs her:

Alle ansatte på Lindved Skole har hver deres vigtige funktion, og vi tager alle del i det ansvar vi har, nemlig at give børnene de bedste forudsætninger for at trives og for at lære.

Du vil komme til at arbejde i moderne lokaler, der er tilpasset nutiden og fremtidens læring.

Du vil blive en del af et fagligt stærkt team, med et tæt og anerkendende samarbejde, hvor dine forskellige kompetencer vil indgå i skolens opgaveløsning.

En generel introduktion af vores skole finder du her (link til den primære profil). Du kan også læse en generel introduktion til det at arbejde i Hedensted Kommune, som Lindved Skole jo er en del af. Via linket finder du information om kommunens personalepolitik, organisering og lignende.

Du er altid velkommen til at kontakte os!  kontaktoplysninger.